småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Vita siffror till brevlådan

Publicerad 2010-10-17 12:59:25 i Allmänt,

Det är helt omöjligt att få tag på.
Hittar ingenstans.

Ska det vara så illa att jag måste specialbeställa dem från en skylt firma!
Maken kommer att få hjärtstillestånd!

Först köpet jag en brevlåda för 500 pix (superfin från Bruka design) bara för att. Och sedan ska siffrorna kosta lika mycket...
Snacka om att jag kommer att få köpstopp innan det är klart.

Han tyckte också att det var en snygg låda, men att siffrorna kostar extra kommer han aldrig tycka är ok. Och om vi inte märker den med hus nummer så lär den vara borta inom 24 timmar - max! Funderar på om det går att stöldmärka den inuti också. Lite mer permanent så att säga. Det kan låta överdrivet, men förra lådan stal skitungarna i området. Det var en äckel grön plast historia för kanske 50 spänn från ÖoB men tydligen har de dålig smak också, förutom att leka huliganer alltså.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela