småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Natti natti

Publicerad 2010-10-24 23:55:14 i Allmänt,



Dags att sussa.
Ska ju upp med killarna imorgon, även om jag är ledig.
De måste vara i tid till dagmamman imorgon. Det är stor grupp och de ska ha sago fest. Ett snällare alternativ till halloween party. Inga masker och sagofigurer istället för skrämsel.
Lillkillen ska gå som polis.
Stora killen ska däremot gå som han med masken i screem. "The reaper#. Han vet inte riktigt vad han föreställer men kostymen var ju så häftig att allt annat var uteslutet.
Vad ska man göra.
Masken stannar hemma och lie fick han ingen. Med andra ord så ska han gå i en "klänning/tunika" med fladder från armarna och handskar med skelett på.
Oj vad glad han är att det blev så!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela