småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Bättre sent än aldrig...

Publicerad 2010-10-03 12:51:25 i Allmänt,




Nu har vi bott här i över 2 år (snart 3...) och idag har jag packat upp våra cd skivor ur flytt lådorna.

Vi satte fast cd-hyllorna i väggen för två veckor sedan och nu tyckte jag att de hade stått till sig. Det har visserligen fungerat hyfsat att leda i lådorna när man velat höra nåt speciellt under den här tiden, även om det blivi mindre och mindre organiserat i dem eftersom. Men nu fick jag för mig att det skulle vara lite hemtrevligare att få upp allt ihop i hyllorna.
Jag menar vi köpte ju ändå hyllorna just för att förvara skivor i dem så det skulle vara lite bortkastat om de fick stå tomma i tre år. Två år är ok men man måste ju dra gränsen någonstans och det fick bli vid tre år.

Nu kan jag i och för sig ångra mig i framtiden och komma på att hyllorna var snyggare tomma. Det är inte alls omöjligt. Särskillt inte som att jag lutade åt det hållet redan innan jag tömt lådorna. Det var någonstans då jag insåg att större delen av cd-samlingen var makens och att vi inte alls har samma musiksmak... Vissa skivor (rätt många) gjorde sig helt klart bättre i lådan.

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela