småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Måleri målera

Publicerad 2010-11-01 11:14:23 i Allmänt,

Målaren har lunch.
Han har börjat i alla fall. Det finns hopp om att ett rum blir klart denna vecka. Men OJ vad jobbigt allt lät. Att han iddes klaga säger bara jag.
Två dagars arbete sa chefen. Målaren skakade på huvudet och sa nej nej. Mer än så blir det. Och ett annat jobb emellan så det blir inte klart denna vecka - kanske nästa.
Jag blir så lack.
Varför är det andra jobbet viktigare?
Det är sagt denna vecka och då är det denna vecka jag vill ha det gjort!

Bara att bita i det sura äpplet och endera vara bitch eller så mjäka på och bli överkörd.
Samma visa som alltid med dessa hantverkare.
Varför kan inget bara flyta på!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela