småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Det lönar sig att ifrågasätta

Publicerad 2010-11-01 14:30:33 i Allmänt,

Jag ifrågadesatte lite fränt varför det inte skulle bli klart denna vecka.
Nu har målaren talat med chefen och undrat om det inte är lika bra att göra klart allt här på en gång...
Ikväll blir det inget slappa.
Vi ska tömma nästa rum.
Barnen kommer inte gilla att det inte går att se på tv kanaler på ett par dar.
Tur att vi har gott om filmer och ett tv-spel som de aldrig verkar lessna på...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela