småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Personal fest

Publicerad 2010-03-07 09:29:48 i Allmänt,

Igår var det personalfest.
En fest som det har satts datum till och som har ställts in var och varannan vecka sedan oktober-november.
Trevligt att det äntligen blev av.
Jag och bossen var nyktra.
Det var inte de andra.
Vi kommer att minnas kvällen.
Kommer de andra det?

Roligt hade vi allihop, vissa mer än andra.
Skrattade gjorde jag, en hel massa.

Gjorde kväll alldeles för sent.
Det känner jag nu.
Maken har utlovad sovmorgon och jag är uppe med tre småkillar som inte alls vill göra det jag tycker.
Det är mest skrik och gråt. Och bråk...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela