småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Eftermiddag...

Publicerad 2010-01-13 15:11:59 i Allmänt,

Man kan ju fundera över varför det kallas eftermiddag även om det är före middagen...

Eller så kan man strunta i det och kallt konstatera att det är skymning kl tre den här årstiden.
Det innebär att om man vill ta ut barnen så måste de ha pannlampa eller så får man gå på känn.

Själv tänker jag strax hämta storebror och sedan ska jag nog köra film för grabbarna fram tills det är mat dags. Varmast så!

Lillebror är för övrigt väldans rosslig så han ska nog inte vara ute allt för mycket vilket fall.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela