småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Årets första värde!

Publicerad 2010-01-04 15:07:47 i Allmänt,

Jo vi inleder året med ITP.
Vad ska man säga.
Livet har sin gilla gång och vi har hittat vår vardag mitt i all oro.

Veckans värde är ett höjdhopp!

92!!!

Nu har ju lillebror haft feber i dryga två veckor (3 provtagningar) så något annat än högt värde var knappast väntat.
Oroar mig lite ändå.
Vågar inte tro på att han är på bättringsvägen förrän han varit frisk några veckor utan att värdet sjunkit...
Innan det hänt så är han lika sjuk för mig.
I våras/somras när han blev sjuk så var han upp över 100 i värde.
Sedan sjönk det sakta och lagom till att han fick gå till dagmamman så tvär rasade värdet från 70 till 27 på 1,5-2 veckor.
Självklart veckor utan provtagning.
Det är pinfärskt i mitt minne.
Så vi fortsätter med provtagning varje vecka.
Kan inte låta bli att hoppas lite.
Men vågar inte ta ut någon glädje i förskott...

">

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-01-04 16:03:00

Wow ett värde på 92!!!!!!!!!!!!!!!! Njut för det finns andra som inte har nått det på nästan 2 år!



//Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela