småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Aftonbladets "plus" artiklar

Publicerad 2010-01-20 16:15:33 i Allmänt,

Dessa "plus" artiklar!
Jag fullkomligt avskylr dem.
På ytan ser det så oskyldigt ut.
En vanlig artikel och sedan en "plus" fördjupning.
Det är uppfattnignen man får när man tittar på aftonbladets första-sida på webben.
Men icke.
Artikeln, eller vad man tror ska vara artikeln, är bara en reklamsida för deras plustjänst.
Betala mer så får du läsa mer...

Varje gång jag ser denna plus reklam så byter jag direkt till expressen.
Där finns oftast samma nyheter.
Samma artiklar.
Och ALLT direkt i artikeln utan en massa kostsamma omvägar!

Synd, för om det var på lika villkor skulle jag alltid välja aftonbladet då jag oftast tycker det är en något bättre tidning...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela