småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Vab rike

Publicerad 2010-08-30 13:47:00 i Allmänt,





Vab är så skoj.

Lillkillen är snorit, snuvig och kräktes till morgonen.
Alltså blir vi inne.
5 åringen är frisk men slö så vi får se vad som hände med honom... sjuk, inte sjuk Hmmm.

Jag har suttit i telefon kö med telia hela dan och nu har jag börjat maila istället. Kommer ändå inte fram till idioterna som klantar sig men inte tar något ansvar mot sina kunder alls.
Bara att konstatera - de är för stora och har därför glömt hur viktigt det är med kundvård.

Jag har inte fått något av det jag ville göra gjort.
Som vanligt när jag ska vara ledig, jag blir allt annat än ledig och hemma med sjuklingar istället.
Nästan så jag borde börja planera vab istället för ledighet. Det skulle stämma bättre överens med verkligheten i alla fall.

Ska försöka få igång en tvättmaskin och förbereda för gardinuppsättning i alla fall.

Nåt ska hända här hemma idag, om jag så ska hålla på halva natten...
">

Kommentarer

Postat av: Marcus Haglund

Publicerad 2010-08-30 15:39:28

Hej!



Jag heter Marcus Haglund och jobbar på Telia Kundservice. Jag vill börja med att beklaga den bild du har av oss. Jag hoppas att det finns något jag kan hjälpa dig med.



Vänligen beskriv ditt ärende och skicka det till mig via länken nedan.



http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515



Med vänlig hälsning

Marcus Haglund, Telia Kundservice

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela