småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sämre, Sämst...Bättre!!!

Publicerad 2010-08-30 19:12:06 i Allmänt,

Äntligen fick jag faktiskt komma i konakt med en människa på telia. OCH inom rimlig tid, dvs hyfsat inom den kö tid som det sas va. Och det var ett helt annat bemötande den här gången.
Jag fick faktiskt hjälp - hör och häpna.

Jag kommer att få en ny faktura med tv avgiften till det datum det upphör så jag slipper ligga ute med flera hundra i tre månader. Den här personen hade kompetens att göra om fakturan som jag redan fått och korrigera kommande faktura. Precis som jag förväntar mig att en person på den avdelningen ska kunna.
Plus att det var ett trevligt bemötande och inte ohyfsat och snorkigt. Plus för det.

Det stör mig en hel del att jag var tvungen att lägga större delen av dan på det här istället för att kunna ta hand om mitt sjuka barn och koncentrera mig på det helt och hållet. Att jag inte fick hjälp första gången jag ringde är under all kritik och att jag blev bortkopplad efter att väntat en halvtimme är lika illa det. Det känns som att det var samma person som första samtalet som kopplade bort mig med flit.

Nåja, det ordnade sig till slut.

Det som är positivt är att när man skriver om telia så tar kundtjänst kontakt med en så man får hjälp via sin blogg!

Synd bara att inte alla har en blogg...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela