småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Åter på blogg.se

Publicerad 2010-08-05 12:57:54 i Allmänt,

Då jag inte trivdes riktigt på blogger så är jag tillbaks på min gamla adress.
Det var för mycket nya funktioner och för många gamla som jag saknade...

T ex så fick jag aldrig igång mobilbloggandet på blogger, något som är grymt enkelt på blogg.se

Nu byter nog bloggen inriktning igen.

Från att ha varit en blogg om livet som småbarnsmamma och fru och yrkesarbetande, dvs om mig, så gick det till att bli en blogg om livet som mamma till en kille med ITP. Lillebror har fortfarande ITP men nu är det hanterbara nivåer och jag har helt enkelt fått nog av att älta det hela tiden. Jag lovar inte att det blir helt ITP fritt framöver men det kommer inte att vara det huvudsakliga ämnet längre.

Nu ska vi tillbaks till livet som småbarnsmamma, yrkeskvinna, hustru och kompis.

Mitt litv, så som det är.
Vare sig glamoröst eller fattigt.

Ni är välkomna att hänga med.

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela