småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Söndag

Publicerad 2009-09-06 09:54:17 i Allmänt,

Sista jobb dagen för denna vecka.
Nästa vecka blir rena lyxen. Jobbar bara tor fre. Vabbar eller är ledig övrig tid. Ska bli skönt att få så mycket tid med familjen. Ser fram emot det!!!
Nu hoppas jag att vädret blir hyfsat också. Det finns massor vi skulle behöva göra ute, men jag vägrar gräva i rabatter i hällregn.

Som vanligt är det lite nervigt inför morgondagens prov. Hoppas att det är hyfsat bra och att det ligger ett nytt intyg och väntar på oss. Det käönns så mycket mindre oroligt och stressat när vi får de här långa intygen istället för det eviga hattandet och jagandet veckovis. Jag menar, har inte pojken blivit bra på snart 7 månader så är det inte så himla stor chans att han blir mirakulöst frisk över natten. Det lär väl vara en bit att vandra innan han är där?

Nu ska jag iväg och jobba.
Ska försöka uppdatera mera även under jobb veckor.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela