småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sommaren blev kort.

Publicerad 2009-09-02 10:13:52 i Allmänt,

Strax efter att jag skrivit om det fina vädret kom det mängder av moln. Så typiskt. Istället för sol blev det gråmulet med tillhörande huvudvärk.

Gårdagen var fylld av kaos.
Jag hade bestämt att jag skulle träffa en vännina i måndags, men fick ställa in eftersom jag skulle på utbildning på jobbet, vilket jag totalt glömt bort.
Alltså bokade vi om till igår, men igår skulle vi ha hälsat på hos min bror med familj eftersom min lille brorson har fyllt år. Jag blev alltså tvungen att ställa in med min kompis igen! Typiskt.
När jag sedan ringde min brors sambo för att kolla att de hunnit hem så var hon tydligen lika virrig som jag varit. Hon hade totalt glömt bort att höstaktiviteterna kommit igång. Födelsedagsbarnet skulle iväg! Så nu ska vi dit i eftermiddag istället...
Jag talade med  väninnan och vi bestämde att det här bara är en FÖR virrig vecka för att det ska funka och att vi dessutom hade väder huvudvärk hjälpte väl inte till. Vi bestämde för att ta det nästa vecka istället. Vi får se om vi lyckas sammanstråla då...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela