småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Mega shopping

Publicerad 2009-09-30 20:09:17 i Allmänt,

Men inget till mig själv...

Däremot har vi handlat til storebror.
Massor!
Täckjacka och täckbyxor, vanliga byxor och en tröja. Plus skor! Vinterskor och fodrade gummistövlar.
Nu är det bara mössa och vantar kvar sedan klarar han en istid;-)

Snacka om att shoppa. Fick med en sljorta till maken också
Och vi hann titta på leksaker.
En heldag avklarad på en eftermiddag.
Enda riktiga nackdelen är att det blivit skräpmat två dar i rad eftersom vi var iväg igår med.
Men nu ska det vara halvlugnt ett litet tag. Tror inte jag måste ha med killarna för det lilla vinter shopping som är kvar att göra. Skönt att ha det avklarat.
En två åring och en fyra åring plus maken är inte de mest tålmodiga shopping sällskap man kan tänka sig.
Nervösa sammanbrott och stroke varning är rätt beskrivande.

Nu ska jag stressa ner lite och förbereda mig för morgondagens arbetsdag.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela