småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Idag kommer snickarn

Publicerad 2009-09-25 11:33:54 i Allmänt,

Nu rör det på sig igen!
Snickarn kommer och bygger ny innervägg där vi tog bort fönstret.
Elektrikern ska också vara på ingång. Vi behöver elurtag plus att han ska hjälpa till att koppla in utebelysning.
Jag blir så glad när det rör på sig.
Det spelar inte så stor roll VAD som händer, eler ens hur mycket. Det är ATT det händer som räknas. Varje gång vi får något gjort så närmar vi oss slutet. Att det blir klart någon gång. Att vi ligger i fas med planeringen.
Målet just nu är att ha allt förberett så att det bara är att riva ut köket till våren/sommaren. Så vi inte står där då utan riktigt innervägg eller utan elurtag till kyl och frys... Vi villju att det ska flyta på ordentligt när vi väl sätter igång och river, det kommer att bli tillräckligt obekvämt och besvärligt ändå!
">

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-09-25 14:37:31

Hej,

Vad kul att det händer lite i vardagen, synd att du har varit krasslig men det verkar ju inte vara svinis ;-) En fråga till dig har lillebror fått Kiovig, cortison och gjort benmärgsundersökning?



/Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela