småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Höst

Publicerad 2009-09-29 10:55:23 i Allmänt,

Det är helt klart inte sommar längre. Hösten kom punktligt i år. Redan första september känndes det att sommaren var över och den känslan har hållit i sig. Idag yrde det vattendroppar eller till ochmed regn i luften. Var det kom ifrån vet jag inte, solen sken och inte ett moln i närheten...
Morgon dagg???

Det öär kyligt men vackert med alla höstfärger.
Även om den är snålt med blommor den här årstiden så är träden väldigt vackra. Med eldens alla nyanser!

Ska försöka hitta lite vackra löv som jag kan pyssla lite med tillsammans med pojkarna.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela