småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Hörsel koll

Publicerad 2009-09-09 13:11:29 i Allmänt,

Så har vi varit och kollat lillebrors hörsel. Han är i yngsta laget för att få göra ett hörsel test, men fick en remiss eftersom harn hade så väldigt många öron inflammationer i fjol.
Som jag trodde så hör han alldeles utmärkt.
Han känner bara inte för att prata med mig.
Han ser till att få som han vill, men utan ord så att säga.

De vanliga: mamma, pappa, där... de orden finns. Men inte: boll, bil etc.

Tror nog han kommer igång och snackar när han blir av med ITP:n och börjar hos dagmamman igen. Eller när han blir tillräckligt frustrerade av att vi inte förstår vad han vill tilräckligt fort.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela