småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Grillning

Publicerad 2009-09-22 17:08:48 i Allmänt,

Det har varit grått och trist hela dan, men nu på eftermiddagen så klarnade det minsann upp. Det är en jätefin höst eftermiddag så nu blir det grillning till middagen.
Fläskkotletter, råstekt potatis och en massa vitlök!
Smarrigt värre!

Maken håller koll på grillen i väntan på den perfekta glödbädden.
Barnen är ute och leker under tiden.
Jag passa på att nuta av lugnet medans potatisen får färg i ugnen.
Den perfekta familjebilden är på blixt visit.
Det går nog snart över, det brukar göra det ;)
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela