småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Fredag

Publicerad 2009-09-11 23:36:49 i Allmänt,

Blidde bara två dagars arbete denna vecka ;-)
Men det räckte så bra så.
Ska ha min första lediga helg på 4 veckor. Så ser schemat ut. Jobbar tre helger på rad innan jag är ledig en. Det låter nog lite värre än det är. Timmarna är fortfarande inte ens 40h/v för en heltid. Men jag får itne mycket ledig tid med familjen.
Nu ska jag i alla fall vara ledig och vabba fem dagar i sträck.
Det kommer att vara helt underbart!
Fast To-Do listan är massiv.
Vi får se hur mycket som blir gjort. Det mesta har lite prio så önska oss lycka till. Det finns inte så mycket utrymme för strul...

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela