småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dagens värde!

Publicerad 2009-09-28 22:47:37 i Allmänt,

51!

Exakt samma som förra veckan.
Har vi tur så är det där han ligger mellan vågorna nu. I så fall har det stigit med 10! Det vore inte helt fel kan jag säga.

Men samtidigt som jag hoppas på det bästa så vågar jag inte riktigt tro på det. Lillebror har inte någon matlust, är det inte yoghurt eller pepparkakor så öppnar han inte munnen. Det ska vara vällingen som går att få i honom vissa dagar. Det gör ju att vi misstänker att han inte är riktigt frisk även om han inte har feber.
Han får ju som bekant sällan feber.

Nytt prov nästa vecka. Bara att hoppas på att han ligger kvar på de här värdena då!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela