småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Shopping som gäller idag

Publicerad 2009-10-21 10:34:53 i Allmänt,

Massa tråkiga ärenden att uträtta.

Kabelklammer
Solrosfrön till fåglarna
Rör från handfat till avlopp
Arbetshandskar (till mig inte maken)
Treo och Alvedon (Förkyld någon?)
Blöjor (Ett tag till så...)
Mat (En nödvändig utgift som verkar bli större varje månad, man kan undra varför när barnen knappt smakar på maten.)

Och en massa andra trista saker.
Kläder och inrednignsdetaljer saknas alltså på listan...
Och hela familjen ska med.
Blir en skoj dag...
Be en bön att jag överlever!
">

Kommentarer

Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

Publicerad 2009-10-21 10:45:04

haha hoppas det går bra, shopping och barn brukar inte gå hand i hand =)

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-10-21 11:06:53

okej, jag ber en bön. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela