småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Noll energi

Publicerad 2009-10-13 15:08:18 i Allmänt,

De här två dagarna har tagit all ork från mig.
Det var precis vad jag behövde - not!

Jag har fått tillbaks magsyran i full kraft och har en huvudvärk som skulle kunna gå till världshistorien. Dessutom kan jag inte bara lägga mig och slappa som jag skulle behöva. Nej, jag har fortfarande ett barn hemma på heltid plus ett som går deltid hos dagmamma. De kräver sitt oavsett hur slut jag är. Och jag är ju fortfarande lika orolig för lillebror - konstant. Även om det är lite lättare idag med ett värde på 65 än förra veckan då värdet var 35...

Tänk om man kunde stänga av en dag eller två.
Få slappna av och inte vara orolig, bara ha ett normalt liv en enstaka dag ibland så man får ladda om batterierna.
Vilken önskedröm!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela