småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Kylig morgon

Publicerad 2009-10-27 09:15:43 i Allmänt,

Jag vet, hösten är här.
Men måste det vara så tydligt?

Dagmamman är på väg hit för att hämta storebror. De ska iväg och hälsa på en annan dagmamma. Han blir lämnad här när de går hem efter lunch också.
Snacka om lyx och omtanke.

Jag ska ta ut lillebror så han får rasa av sig lite efter gårdagens pärs. Han lär väl fara omkring som en kalv på grönbete ;-)
Själv ska jag få bort gamla äpplen som sitter kvar på trädet... och kanske rulla ut lite grus från jättehögen. Den måste vara borta när snön kommer!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela