småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dagens provsvar

Publicerad 2009-10-07 12:29:57 i Allmänt,

Det är fortfarande 35!

Så det håller sig i alla fall stabilt även om det sjunkit en hel del.
Så det är ju bra, det är i alla fall vad jag föröker intala mig själv just nu.
Känner mig helt klart inte på topp just nu. Men det är väl så. Det här verkar nästan drabba mig värre än lillebror. Han förstår inte varför han är hemma och ska ju inte känna av att värdena är dåliga. Medans jag och maken oroar oss hela tiden.
Jag önskar det skulle växa bort eller gå över eller vad som helst nu på en gång. Just nu känns det rätt hopplöst, men det går väl över bara jag får deppa klart den här veckan.
Nya prov på måndag. Kan bara hoppas på att de åtminstonde inte är sämre...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela