småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Bankdosor...

Publicerad 2009-10-12 13:51:38 i Allmänt,

Internet bank i all ära.
Super smidigt!
Minimalt med krångel.

Snabbt och enkelt!

Tills du sitter där och ska begära vård av barn på Fk:s sida och ditt Bank Id gått ut.
Inga problem, bara att ladda ner ett nytt.

Stora problem.
I bankdosans display står BYT BATTERI! och sedan blir den svart.

AAAAAAaaaaaaaggggghhhhhh!

Klantigt att inte byta i tid, visst! Absolut!
Men det hjälper ju inte mig nu!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela