småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Rusk

Publicerad 2009-11-10 10:33:56 i Allmänt,

Inte alls vidare vackert väder ute.
Gråmulet och ser riktigt kyligt ut. Men det är åtminstonde plusgrader, gräsmattan är inte vit som igår...
Ska ta ut barnen en stund nu innan det är dags för lunch.
Vi kommer garanterat behöva något varmt i oss efteråt.
Ska passa på att rulla ut någon kärra med grus också. Bäst att passa på innan högen fryser fast...

Märkligt det där med högar av grus och jord.
Första halvan går minsann rätt fort att få ut, men den andra halvan verkar växa under natten. Den försvinner liksom aldrig, lika stor hög varje dag.
Mysko värre...
Det kan ju i och för sig vara så att första halvan går undan för då är man på G. Den andra blir lite då och då och man är inte alls lika inspirerad. Det är mest jobbigt...

I vilket fall ska vi ut och göra ett litet ryck, jag och barnen. Lite jobb och massor av lek!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela