småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Pysseldag

Publicerad 2009-11-04 14:37:42 i Allmänt,

Idag har det faktiskt blivit av.
Väninnan kom hit och vi pysslade så smått, precis som vi sagt att vi skulle men som vi aldrig brukar hinna.
Stämplarna är monterade och kalendersiffror är gjorda.
Färgläggning får dock bli en annan gång. Lillebror vaknade och då är det kört. Jag ids inte ta fram målargrejorna bara för att få göra ren dem utan att ha fått gjort klart.

Nu ska vi snart hämta storebror och fixa middag.
Huvudvärken lär bero på vädret så jag antar att den kommer att gå över samtidigt som detta trista väder.
Jobb i morgon.
Känner mig inte direkt utvilad men när gör man det. Det är bara att bita ihop och kämpa på!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela