småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Väntar provsvar

Publicerad 2009-05-11 12:12:05 i Allmänt,


Nu är båda killarna lämnade i tryggt förvar hos dagmamma och dagis. Lillebror ligger och sover efter att han ätit sin lunch.
Som vanligt var han superduktig när det var provtagning. Han bryr sig fortfarande inte om att de sitcker till i fingret. Den här gången tyckte han mest det var spännande att se bloddropparna som kom fram...
Nu väntar vi på provsvaren... Hoppas att det inte tar allt för många timmar innan de hör av sig. Det är lite nervöst. Jag kan inte låta bli att tro att han har ett sjunkande trombocyt värde. Självklart hoppas jag att jag har fel, men jag vågar inte tro på att det ska vara ett helt normalt värde. Jag är fullkomligt nöjd med ett värde över 50. Är rätt säker på att det inte är under det i alla fall. Han har bara någon enstaka prick så jag skulle bli förvånad om det låg under 30...
Men, men. Det är bara att vänta och se
">

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-05-11 17:08:09

Vi håller tummarna för Er att värdena är BRA!



Kram



Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela