småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Onsdag

Publicerad 2009-05-20 12:36:29 i Allmänt,

Har varit hos dagmamman hela morgonen så att lillebror har fått leka han med.
Egentligen borde jag ha varit hemma och donat inför helgen. Jag jobbar torsdag och fredag. Men det får så lov att ordna sig.
Har bestämt mig för att göra smörgåstårta till alla. Jag har aldrig gjort en smörgåstårta själv förut, så det blir en utmaning. Det känns som att det ska till något lite extra den här gången. Så jag hoppas den blir bra. Helt utan fisk och skaldjur dessutom.

Lillebror har ätit lunch och somnat.
Helst skulle jag vilja lägga mig en stund jag med, men jga vet inte om jag har samvete till det.
Eller tid främst.
Jag MÅSTE lägga upp panelgardiner idag.
Super enkelt.
Bara att fålla med "fållfix", emn ändå drar jag mig för det.
Det ska ju vara i samma längd som det andra paret också.
Och rakt!
Framför allt rakt!

Ska njuta av tystnaden en kort stund och sedan är det bara att sätta igång på allvar!
Tro om jag hinner möblera om idag?
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela