småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nu är helgen snart över...

Publicerad 2009-05-03 08:43:29 i Allmänt,

På gott och ont.
Det positiva är att jag jobbar sista dan för denna vecka...
Det negativa är att jag måste upp ännu tidigare imorgon för att hinna med.
Det har varit super väder hela helgen med runt 20° varmt, Helt underbart!!! Men jag har ju jobbat, tur att jag kunnat njuta av den sena eftermiddags värmen åtminstonde. Vi har grillat hela helgen. MYS!!!

Imorgon ska bilen lämnas in efter vandaliseringen! Storebror ska på utflykt med dagmammorna så han ska vara på plats redan 7.30-7.45... Normalt brukar han börja åtminstonde en timme senare.

Lillebror ska ta blodprov igen, det är lite nervöst. Det kan faktiskt till och med vara så att han ligger på normala värden nu... Då hoppas jag att vi får besked om vad som gäller i framtiden också. Finns det något sjukintyg som väntar oss, eller har de tänkt att det bara är att lämna honom heltid hos dagmamman på tisdag. Som sagt jag oroar mig en hel del för det.

Jag hoppas, hoppas, hoppas att han blir friskförklarad snart!!!! Det här har varit en enorm pärs. Att vara ständigt orolig och inte veta från dag till dag vad som egentligen gäller. Huvva!

Nu ska jag mysfika innan det är dags för jobb...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela