småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Midnattsblogg

Publicerad 2009-05-08 00:15:17 i Allmänt,

Jag är uppe alldeles för sent för mitt eget bästa! Ska ju upp och jobba imorgon...
Så kan det bli.
Har tittat på hockeyn.
HURRA HURRA HURRA!!!

Kan det bli mer spännande???

Dagen har gått i kaosets tecken.
Allt som har kunnat strula har strulat!
Pricken över i:et kom fem minuter innan vi skulle stänga. Plötsligt började det forsa vatten från taken och in i butiken! Det droppade inte! Det kom inte en liten rännil.
Det fullkomliogen forsade. Som att någon hällde ut hinkvis med vatten!
Går inte att få fixat förrän imorgon så det är bara att ta med baddräkten när man åker in i morgon. Kunde åtminstonde felanmäla skiten! Bygget är inte mer än ett och ett halvt år gammalt och detta är andra sommaren som vi får in vatten via taket... Men omväxling förnöjer. Det kom på ett helt nytt ställe denna gång ;-P
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela