småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tisdag

Publicerad 2009-03-24 08:16:55 i Allmänt,

Idag blir det en något lugnare dag. Ja,om man inte räknar med lämning och hämtning hos dagmamman, ett berg av tvätt, obäddade sängar, disk som aldrig tar slut och ett behov av dammsugning som syns extra väl idag när solen skiner etc. Har säkert missat att skriva ner en mass saker som att laga mat men det kanske blir gjort ändå..

Ska bara få på barnen kläderna och sen ska storebror till dagmamman. Tro om det är minus eller plus ute? Täckbyxor eller galonisar? Denne ständiga fråga...

Jag har sagt det tidigare men det tål att upprepas.

Jag längtar till sommaren! Bara ben och sandaler...
">

Kommentarer

Postat av: Åsa & Elin

Publicerad 2009-03-24 10:09:35

Jag är oxå less på vintern, men bor man i norrland så är det vinter minst till 30/4

Är så less på overall, stövlar, tjocksockor och handskar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela