småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tillbaka från sjukhuset

Publicerad 2009-03-23 10:55:53 i Allmänt,

Storebror är hos dagmamman och jag har varit på sjukhuset med lillebror för provtagning. Han var lika duktig som vanligt. Lillkillen säger inte ett pip när han blir stucken utan låter snällt sköterskorna ta sina prover.
Som tur var kunde svärisarna skjutsa oss till sjukhuset eftesom att vår bil är på verkstan idag. Så snart den är klar ska de skjutsa mig och hämta den också. Det tackar vi för!

Nu ska jag dricka en cappuccino och ta det lite lugnt innan det är dags för lunch.
">

Kommentarer

Postat av: Åsa & Elin

Publicerad 2009-03-23 17:30:46

Duktig han är lill-killen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela