småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tålamod...

Publicerad 2009-03-18 14:13:46 i Allmänt,



Vi väntar just nu på provreslultaten för lillebror. Han har tagit nytt blodprov idag. Förhoppningsvis håller det sig åtminstonde stabilt, men eftersom jag upptäckt lite prickar på honom så vågar jag knappt hoppas...

Annars är det riktigt vårväder ute! Sådär så man vill fylla huset med tulpaner och påskliljor! Jag längtar verkligen efter vår och sommar nu. Det börjar bli tröttsamt med vinterkläder och stövlar, snö och is... Sommar, sol och värme. Sandaler och shorts, det är vad jag ser fram emot.
Att kunna släppa ut barnen som de är, utan att ägna en halvtimme åt att klä på dem overaller, mössor och kängor först.

Tänk att kunna sitta ute på gräsmattan och dricka saft och äta kakor!

Jag längtar!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela