småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Söndag kväll

Publicerad 2009-03-15 19:23:15 i Allmänt,

Softar och tar det lugnt... Not! Ska vika tvätt, hänga tvätt och ladda ny maskin. Ingen rast och ingen ro...

Lillebror har varit och tagit prover idag med. Värdet är fortfarande på väg ner, men det går sakta. Nu ska han slippa stick i fingret ända tills på onsdag. Då är det dags för en ny nagelbitare! Jag håller på att gå in i väggen av det här. Magkatarr och ständig huvudvärk. Jag önskar att han bara kunde bli frisk nu!!! Både för hans och min skull!

Storebror håller sig i alla fall ovanligt frisk och det är super skönt. Slipper åtminstonde oroa mig för honom.

Nu ska vi förbereda alla barnen för nattning och se till att bli klar nån gång så vi får slappa vid tv:n lite innan vi själva ska sova...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela