småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Söndag kväll

Publicerad 2009-03-22 21:06:41 i Allmänt,

Barnen sover och jag håller som bäst på att varva ner. Helgen är snart över och min arbetsvecka med. Nu väntar ledig måndag och vab tis och ons. Lite märkligt att kunna planera och schemalägga vab så här.

I morgon är det dags för nytt prov så då kanske vi får en fingervisning om hur det kommer att bli framöver. Om lillebror kommer att få börja hos dagmamman igen snart och så. Visst, det börjar som sagt svida i plånboken nu, men huvudsaken är att han blir helt frisk. Vi vill absolut inte skicka honom till dagmamman innan vi är helt säkra på att det inte finns någon risk kvar för honom.

Bilen ska typiskt nog in på verkstad imorgon också, som tur är ska svärfat skjutsa mig och lillebror till sjukhuset så att vil slipper krångla med buss för att ta oss dit. Lite tur mitt i allt elände.

Verkstan för bilen är en av mina absolut värsta utgifter. Det kostar alltid massor och man vet aldrig om man blivit lurad... Bara att hoppas på att det blir rätt och riktigt.

Hmmm....
Det blir nog bra...
Tror jag...

">

Kommentarer

Postat av: Åsa & Elin

Publicerad 2009-03-23 07:11:33

Lycka till, både på sjukhuset och verksta'n.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela