småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sista födelsedags firandet?

Publicerad 2009-03-01 23:20:24 i Allmänt,

Idag har vi haft det tredje kalaset för storebror. Morfar och en av mina bröder kom med sin familj. Min andra bror kommer en annan dag Han har jag försökt få ihop en träff med sedan jul. VI har fortfarande inte lyckats!
Vi jobbar mest hela tiden och annars så turas vi om att vara sjuka... Bättre lycka till veckan kanske...

Storebror ska få vara hemma och mysa med mig och lillebror i morgon. Sedan är det tillbaks till dagmamman som gäller. Både för min och lillebrors skull, men även för hans egen skull. Han mår verkligen bättre när han får rasa av sig med andra pojkar på dagarna. Han blir lugnare och gladare. Visst säger han att han vill vara med oss istället, men det märks att han behöver den stimulansen. Och jag orkar helt enkelt inte med att ge honom det hemma. Definitivt inte nu när jag är orolig för lillebror. Kommer att våndas hela dan i morgon i väntan på nya prover på tisdag...
">

Kommentarer

Postat av: Marielle

Publicerad 2009-03-01 23:26:18

Tänkte bara kika förbi och tipsa om ett ställe som ger dig minst 200 nya läsare om dagen :-)



http://nudge.se/nudgeitupp/index.php?action=signup&ref=marielletorgersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela