småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Orkar inte riktigt med just nu...

Publicerad 2009-03-11 21:40:28 i Allmänt,

Lillebrors värden sjunker fortfarande. Om det fortsätter så här så kommer han nog att bli inlagd igen för en ny omgång med medicin. Att han ska kunna gå till dagmamman nästa vecka verkar mer och mer osannolikt.
Jag är mest orolig hela tiden.
Grubblar och ältar och funderar... Svårt att hålla humöret uppe på jobbet när det är så här. Samtidigt kan jag inte gå hemma själv hela tiden. Jag behöver komma ifrån lite grannoch låta maken vara hemma med lillebror också. Han är också orolig och behöver få vara med honom.

Blogginläggen blir dock sporadiska för tillfället. Jag orkar inte riktigt med att blogga varje dag som jag mår just nu.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela