småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

My mistake...

Publicerad 2009-03-24 14:23:06 i Allmänt,

Jo just det ja. Lillebror gillar chili con carne... Knappast! Bara för att han åt med glädje förra gången han fick det trodde jag att det skulle funka idag med. Oj, vad fel jag hade...
Det slutade med att han blev lagd med en flaska välling istället...

Nu ska jag väcka honom efter en sen tupplur. Han ska få lite gröt till mellis och sedan ska vi hämta maken. Lite för att han ska slippa ta bussen och lite för att det blir lättare att laga middag om vi är två vuxna hemma. Storebror brukar inte vara sådär jätteglad när han kommer hem från dagmamman. Han brukar ha haft jätteskoj, vilket innebär att han brukar vara jättetrött...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela