småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Lunchen avklarad.

Publicerad 2009-03-03 13:00:54 i Allmänt,

Och lillebror ligger och ska vila. Tycker jag i alla fall. Han tycker att han ska sitta i sängen och ropa "mamma, mamma.... mamma!" tills jag ger upp och tar upp honom. VI får se vem som vinner. Det är tänkt att det ska vara jag som vinner. Han som sover och jag som får lite egentid...



Nu ak jag ägna en stund åt moin nya last. Jag fullkomligen älskar dessa små påsar. Det är så gott att man inte kan dricka en kopp. Det blir oftast två eller tre...
Och till de som undrar så har jag inte blivit sponsrad. Detta är inte reklam utan bara en högst personlig åsikt.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela