småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Lördag

Publicerad 2009-03-28 09:48:35 i Allmänt,

Sovmogon? Jovisst... Fick "sova" till halv 9, sedan var det dags att kliva upp. Nu är frukost och morgon lek avklarat. Ska bara få på alla barnen kläder och sen ska vi åka till köpcentrat. Lönehelg = jippo helg. Allt för att få ut barnfamiljerna. Våra barn har fått nys om att det ska vara star wars tema så min och makens lugna helg är körd... Bara att ställa upp.

Det är åtminstonde härligt att se barnens ögon lysa upp av glädje när de får göra såna här saker. Annars skulle det knappast vara värt det...
 
Får se om jag får nåt mer blogg tillfälle i helgen. Lite stressat och ovant när vi har tre barn hemma. Man glömmer lätt bort att räkna med den extra tiden allt tar. Ungeför som när lillebror kom. Man är så inkörd på rutiner att man blir helt ställd när de ändras och blir störda... Alltid en halv dags inkörning.

Ha en härlig helg.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela