småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Hemma efter jobbet.

Publicerad 2009-03-26 20:56:08 i Allmänt,

Så har jag jobbat igen då. Som ni märker blir det betydligt färre inlägg när jag arbetar. Det blir inte så många tillfällen att surfa privat på jobbet.
Idag hann jag precis hem och säga godnatt till killarna. Båda är sjuka idag. Storebror har slagit till och fått feber. Ön så länge håller det sig runt 38° så det är inte så farligt. och lillebror lillebror han dras fortfarande med sin itp.
Att det aldrig räcker och är nog!

Dags att passa på och mysa en stund med maken innan jag slocknar. Imorgon är det en ny arbetsdag så det blir lite bloggande då med.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela