småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Helgen är nästan över...

Publicerad 2009-03-08 20:55:07 i Allmänt,

Jag är jättedålig på att blogga när jag jobbar helg.
Jag är dålig på att blogga när det är helg över huvud taget!
Jag erkänner!
Jag ska inte lova att bli bättre för det kommer aldrig att funka!

Har jobbat i helgen. Då blir det alltid lite mindre tid till att sitta vid datorn. Jag hinner knappt träffa familjen de veckor jag jobbar helg så det går före allt annat. Även bloggen! Sorry, men så är det.
Det har varit en helt ok helg om man bortser från två saker: Det snöar fortfarande!!!! Nu måste det väl ändå vända snart...?!?!
Vi tycker att det har kommit ett missljud i bilen! Inte alls bra eftersom det alltid kostar alldeles för mycket pengar så fort det har med bilen att göra... Hoppas på att vi har fel. Det kan vara något som bara fastnat i snöblasket och isen som blir när man är ute på vägarna nu... Vi får se.

Nu är barnen nattade och maken är ute och släcker. Vi ska slötitta på Beck filmen och bara mysa framför tv:n med en kopp thé. Exakt vad jag behöver ikväll.

Lillebror ska ta nya prover i morgon! Håll tummarna!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela