småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

God morgon

Publicerad 2009-03-04 09:24:39 i Allmänt,


Nu är storebror lämnad hos dagmamman och jag tänker sätta mig ner och njuta av en kopp cappuccino. Lillebror får leka själv en stund så att mamma får en chans att komma igång.
Idag tror jag att vi ska ge oss ut på en liten utflykt. Fönstershoppa lite och se om panduro rean fortfarande pågår eller om det är helt slut...

Jag känner mig så himla kreativ just nu och skulle vilja pyssla lite. Måla, göra decoupage eller scrappa lite. Det kommer dock inte att bli så idag. Vi håller på att möblera om här hemma och jag håller som bäst på att packa undan alla mina pysselgrejor för att kunna flytta in kontoret i det rum jag brukar hålla till i. Sedan sak jag ta över det gamla kontoret...
Det tar tyvärr lite längre tid än jag skulle önska. "Kontoret" är fortfarande fyllt av flyttlådor... Vi flyttade in i huset för ett år sedan men vi har inte packat upp allt än.
Istället har vi som bekant haft två fuktskador och dessutom rivit en vägg... Man hinner inte med allt i det läget. Inte när man har två barn som hänger i fickorna hela tiden.

Alltså får min kreativitet vänta ett tag till.
Jag kanske kan göra ett kraft ryck vad gäller omflyttning istället...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela