småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dubbel besök hos doktorn

Publicerad 2009-03-30 13:26:54 i Allmänt,

Fast egentligen var vi ju inte hos doktorn. Men båda pojkarna har varit hos olika skäterskor båda två... Lillebror har varit och tagit blodprov, igen! Och storebror har varit på sin fyra års koll. Lillebror är så duktig när han ska ta prover. Idag skrattade ha till och med till när han blev stucken... Hmmm, lite märklig är han nog ändå... ;-)
Storebror gled igenom alla sina tester rent glänsande han med. Han såg bra, hade bra balans och BMI var också bra. Dessutom ritade han sin allra första gubbe!!! Snacka om stolt mamma!!!
Nästa måndag ska storebror på hörselkoll också. Vi får se om ha klarar av det med. Där kan jag nog veka lite, han verkar ju mest höra det han vill... Vi kanske får boka om den kollen beroende på vad doktorn på sjukhuset säger om lillebrors värden. Det måste trots allt gå före allt annat just nu. Och jag kan inte ta med båda killarna när stoerbror ska göra sin hörselkoll. Han kommer aldrig att kunna koncentrera sig om lillebror är med.

Lunchen är avklarad för en stund sedan och lillebror ligger och vilar. Storebror vill se en film så jag har fått den här stunden vid datorn.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela