småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Äntligen lördag

Publicerad 2009-03-14 10:47:33 i Allmänt,

Och sov morgon har jag haft. Så gott det nu går att sova när man har tre killar mellan1,5 och 5,5 år som springer och leker för glatta livet... Jag fick i alla fall ligga kvar i sängen.

Lillebrors värden har stigit en aning. Denna vecka har varit rätt stabil med värden på 44, 41 pch sedan 44 igen... Tro om man vågar börja hoppas nu? Jag vågar inte ta ut något i förväg, men visst verkar det rätt stabilt? Det är alldeles för låga värden, men de sjunker i alla fall inte utom kontroll längre. Eftersom de är så låga så kommer vi att åka in för ett prov i morgon också. Vi vill inte vänta tills på måndag när värdena är så här låga. Kan tyckas fjantigt, men så är det!

Ikväll ska vi i alla fall försöka släppa alla onda tankar och ha en trevlig kväll tillsammans med makens bror ochhans familj. De har varit så gulliga och bjudit oss på middag så att vi ska få tänka på något annat en stund. I övrigt ska dagen handla om det gamla vanliga. Städa, diska och tvätta! Jag vet, det är helg. Men när jag jobbar till halv 8 på kvällarna så är det helgerna som gäller.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela