småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Natti natti...

Publicerad 2009-06-01 23:27:27 i Allmänt,

Dags att sova.
Jag ska upp extra tidigt imorgon. Barnen ska lämnas en timme tidigare.
Anledningen?
Jag ska, hör och höpna, till verkstan med bilen.
Inte helt ovanligt vid det här laget, jag vet.
Förhoppningsvis tar det bara runt en halvtimme imorgon. Det är vad som sagts per telefon så jag hoppas det stämmer med tanke på att jag ska till jobbet direkt efter och alltså kommer att vänta medan de jobbar på bilen.

Blir en lite hattig vecka. Jag skulle ha jobbat tisdag till fredag men nu blir jag ledig fredag och jobbar lördag istället. Så kan det bli. Ska ställa upp för en kollega som skulle behöva ledigt den dagen. Hon har jobbat så gott som alla mina vabb timmar medan lillebror har varit sjuk så jag känner att det kan vara värt att jobba en lördag för henne även om det innebär att jag knappt kommer att hinna träffa maken den här veckan också. Barnen funderar jag på att ha hemma på fredag så jag f¨r mysa lite extra med dem!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela