småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Väntar och väntar

Publicerad 2009-07-06 14:42:24 i Allmänt,

Var och tog blodprov på lillsprätten vid 10-tiden i morse. Ännu inget svar.
Det är så låååång väntan.
Jag vet ju att det inte tar mer än max 1,5 timme att få provsvaret från lab. Det är bara det att det ska finnas en läkare som ska hinna titta på svaret och göra en bedömning också... Om her värdet är, upp eller ner, och när det kan vara lämpligt att ta nytt prov.

Men hur svårt kan det vara.
Över 30, nytt prov måndag.
Under 30, nytt prov onsdag.
Under 10, medicin.

Jag kan det ju själv som ett rinnande vatten känns det som.
Nåja, de ringer väl så fort de har tid och möjlighet. Kan ju tänkas att vår doktor ringer själv och då måse han ju vänta tills han har en lucka mellan sina inbokade patienter också.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela