småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Oj, vilket blogg hopp...

Publicerad 2009-01-10 23:37:03 i Allmänt,

Det har gått flera dar sen mitt senaste inlägg. Det blir lätt så när jag jobbar. Hinner inte riktigt med allt jag skulle vilja innan jag slocknar på kvällarna. Särskillt inte när jag börjar en och en halv timme tidigare än vanligt två dar i rad. OCH blir av med en ledig dag bara sådär... Nog ältat om det. Jobbet är roligare och mer givande nu än det varit på länge. Även om jag har massor att göpra och riktigt fullt upp hela dan så känns det som att jag får saker uträttade och att det uppskattas av min chef och mina kollegor. Det är viktigare än man tror.

Barnen är underbara små varelser. Jag saknar dem så otroligt mycket när jag jobbar så här, men det får helt enkelt vara värt det. Jag får en riktigt hyfsad lön med tanke på vilket yrke jag har. Och det hjälper till att betala vårt underbara hus. Visst det har varit en del problem med det det här första året. Men nu hoppas jag att vi äntligen ska få ordning på allt och få ett mer mysår 2009. Jag har visioner som helt klart går att uppfylla under detta år!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela